• Simple Usage
    Simple Usage
  • Huge-IT Slider
    Huge-IT Slider
    The slider allows having unlimited amount of images with their titles and descriptions. The slider uses autogenerated shortcodes making it easier for the users to add it to the custom location.
  • Challenge 40
  • Lifeventure
  • Leatherman
  • Julbo
  • Compeed
  • Gorilla glue
  • Camelbak
  • Trangia
  • Buff - Flat is boring
  • Sealskinz
  • Led lenser
  • Lifesystemns
  • Stanley
Meld deg på i dag!

Marmot og Galdhøpiggrennet er sant

marmot gutta

– Marmot er svært gode på å utvikle nye, spennende produkter, samtidig som kvaliteten alltid skal være den beste. Vi går inn som hovedsponsor av Galdhøpiggrennet fordi vi ser at dette er en tradisjonsrik og solid merkevare og at vi kan hjelpe hverandre til å bli enda bedre i årene framover.

Det sier Olav Grotheim i Snowbiz. Med Marmot klær og friluftsutstyr, Elan ski og Smith briller og hjelmer, har firmaet satt seg klare mål om å vokse seg sterkt i Norge.

Marmots produkter har særegenheter som skiller dem fra mange av de andre produsentene av sport- og fritidsklær. Helt side starten i USA i 1974 har Marmot vært flinke til å utvikle nye produkter som ofte blir kopiert av andre etter et år eller to. Vi var en av de første til å få Goretx-lisens. Og vi går aldri på akkord med kvaliteten, selv om vi vet at det koster litt mer. I tillegg er vi totalleverandør av alt fra skiklær til telt, soveposer og undertøy. Ved å utvikle disse særegenhetene videre, skal vi vokse til å bli en solid aktør i den norske sportsbransjen.

– Klærne får koste det de må koste, for vi går aldri på akkord med kvaliteten. Slik er filosofien til Marmot, sier Peter Holm (t.v.) og Olav Grotheim, som er i ferd med å gjøre Marmot til en suksesshistorie i Norge.