• Simple Usage
    Simple Usage
  • Huge-IT Slider
    Huge-IT Slider
    The slider allows having unlimited amount of images with their titles and descriptions. The slider uses autogenerated shortcodes making it easier for the users to add it to the custom location.
  • Challenge 40
  • Lifeventure
  • Leatherman
  • Julbo
  • Compeed
  • Gorilla glue
  • Camelbak
  • Trangia
  • Buff - Flat is boring
  • Sealskinz
  • Led lenser
  • Lifesystemns
  • Stanley
Meld deg på i dag!

Oppdatering for rennet 2010

Da har vi hatt det første styremøtet for å starte planleggingen av rennet 10. april. Per og Rune var på Kickoff med Skiforbundet på Geilo i helga.

–  Når det gjelder speaker, så ser vi på flere muligheter – inkludert Jens Aas som i fjor eller Ottar som vi vet mange deltakere ønsker å ha der. Avgjørelsen vil bli tatt litt seinere.

–  Lars Jørgen jobber med å få Senkveld og gutta der med på en Piggen-konkurranse.

–  Vi har fått en henvendelse fra Norsk Skialpinisme, som ønsker å avvikle sitt NM sammen med Galdhøpiggrennet UppÅne`. Vi har meldt tilbake at de gjerne må melde seg på UppÅne`, men at de da må ha utstyr etter våre regler. Det vil si på telemark-ski. At vi står hardt på at Galdhøpiggrennet er et reint telemarkrenn fikk vi mye skryt for av de Piggen-deltakerne som var på Geilo i helga.

–  Vi har ett år igjen av kontrakten med Missing Link som hovedsponsor. Missing har fått ny sjef og markedssjef. Vi skal ha et møte med dem nå i november for å spikre opplegget for 2010. Vi skal forsøke å få til et spesialtilbud til alle deltakere via Sport og Fritid i Lom søndag etter rennet. Vi skal også ha et møte med Sport og Fritid og Bakeriet for å forsøke å videreutvikle tilbudet som ble en suksess søndag etter årets  renn.

–  Oddvar har gjort en stor jobb med å utvikle hjemmesiden vår. De framsår nå i en mer moderne drakt. Oppdateringen av siden vil skje jevnlig utover. Send gjerne tips og innholdet. Er du på en skitur og ønsker å dele opplevelsen/tipse andre så send meg noen linjer og et bilde.

–  Påmeldingen til rennet starter 1. desember. Vi trenger all den markedsføringen vi kan få.

–  Under Skiforbundets kick-off på Geilo ble det så mye skryt av Galdhøpiggrennet at det nesten ble litt flaut. Det er tydelig at suksess-oppskriften er at mange ser på dette som en komplett ski-opplevelse – ikke bare et skirenn. Den historiske tilknytningen ble nevnt, naturopplevelsen, mestring av en stor utfordring, miljøet ved at alle er samlet på ett sted i to-tre dager. Jeg tror imidlertid vi har mer å gå på. Hvordan ska vi ta bedre imot nykommere slik at de føler seg hjemme? Hva kan vi gjøre for at opplevelsen skal få et enda bedre innhold? Hvordan gjør vi dette til en enda mer personlig greie? Jeg vil gjerne utfordre hver enkel av dere til å melde tilbake minst en idé/tanke om dette til oss i styret.