Finding the Missing Link
Bratt fjellsport er vårt satsingsområde. Vi skal bli best på kvalitet og passform. Og når du ser et råtøft antrekk i bakken, så skal du være sikkert på at det er Missing Link.
Det sier Charles Michelson, som er ny markedssjef i Missing Link. En ny organisasjon med styrking av både design, markedsføring og salgsfunksjoner, skal gjør Missing Link til ledende på det norske markedet.
– En av våre viktigste oppgaver er å bygge merkevaren til Missing Link. Man kan godt si at det vi gjør er ”Finding the Missing Link”. Da går vi blant annet tilbake til opprinnelsen av Missing Link, til våre røtter for å finne lidenskapen og inspirasjonen til våre klær. Målet er å lage en kolleksjon som skiller seg fra de andre både når det gjelder kvalitet, passform og utseende. Vi er en av de få i Norge som har Gore Tex-lisens, og det er ingen tvil om at dette gir et meget godt utgangspunkt for en super kvalitet. Vi er godt i gang, og den første helt nye kolleksjonen vil du se sommeren 2011. Høsten 2011 kan jeg love en meget spennende vinterkolleksjon, sier Michelson, som er stolt over å være hovedsponsor for Missing Link Galdhøpiggrennet også i vinter.
– Dette er et tradisjonsrikt renn med en flott ramme rundt. Her treffer vi trendsettere i segmentet ”bratt fjellsport”, hvor vi skal bli best. Det som foreløpig er klart er at vi kommer til å ha en butikk på Spiterstulen på fredag. Dessuten vil vi lage en spesiell kolleksjon med klær som alle påmeldte vil få tilbud om å kjøpe til en rimelig pris. Dessuten vil vi som vanlig sørge for grilling i målområdet på renndagen. Hva mer som vil skje, kommer vi tilbake til på nyåret, avslutter Michelson.